Pytania i odpowiedzi

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie Ekoludzie.pl?

Dokonując zakupu na ekoludzie.pl masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych na świecie systemów płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych form płatności internetowych udostępnianych przez PayU, w tym także płatności kartą i mobilne, albo dokonać wpłaty poprzez Pay Pal lub przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.

Czy można zamówić produkt za pobraniem i zapłacić za niego przy odbiorze?

W naszym sklepie oferujemy bezpieczne płatności online płatności Pay Pay oraz przelew bezpośredni. Każde zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty. Dlatego też nie udostępniamy możliwości zamówienia za pobraniem. W przypadku niezadowolenia z zakupu Klient ma możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, poinformuj nas o tym zanim odeślesz produkt. W ciągu kilku dni otrzymasz zwrot ceny produktu i kosztów przesyłki.

Ile trwa realizacja i wysyłka zamówienia?

Czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie do dnia wysyłki towaru i zależy od wybranego produktu. Konkretne terminy podane są przy każdym produkcie. Podana liczba dni odnosi się do dni roboczych. Na terenie Polski nasze paczki są doręczane firmą kurierską i dzieje się to zazwyczaj w ciągu 1-3 dni od daty wysyłki.

Czy można otrzymać fakturę proforma i fakturę VAT?

Tak, jeśli potrzebujesz faktury proforma do dokonania płatności przelewem, skontaktuj się z nami lub wpisz tę prośbę w uwagach do zamówienia - proformę wyślemy na podany adres e-mai. Jeśli natomiast potrzebujesz faktury VAT do zakupu, wystarczy, że podasz dane do faktury (koniecznie NIP) w formularzu zamówienia. Fakturę otrzymasz drogą elektroniczną. Jeśli zapomniałeś podać danych do faktury składając zamówienie, napisz do nas na sklep@ekoludzie.pl, a my doślemy Ci fakturę.

Czy wysyłacie za granicę?

Niestety w tej chwili nie wysyłamy naszych produktów za granicę.

Czy możliwy jest osobisty odbiór zamówienia?

Niestety nie prowadzimy sklepu stacjonarnego i nie udostępniamy możliwości odbioru osobistego, ale korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich, które dostarczają nasze produkty na terenie Polski w ciągu 1-3 dni roboczych.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście, zgodnie z prawem towar zamówiony w naszym sklepie można zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny i uzyskać zwrot ceny produktu oraz koszty przesyłki. Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacjach znajdują się w sekcji Zwroty i Reklamacje.

Co zrobić żeby reklamować wadliwy produkt?

W takim przypadku prosimy o kontakt na sklep@ekoludzie.pl a szczegółowe informacje o reklamacjach znajdują się w REGULAMINIE.

Czy prowadzicie sklep stacjonarny?

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl