Pytania i odpowiedzi

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie Ekoludzie.pl?

Dokonując zakupu na ekoludzie.pl masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych na świecie systemów płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych form płatności internetowych udostępnianych przez PayU, w tym także płatności kartą i mobilne, albo dokonać wpłaty poprzez Pay Pal lub przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.

Czy można zamówić produkt za pobraniem i zapłacić za niego przy odbiorze?

W naszym sklepie oferujemy bezpieczne płatności online płatności Pay Pay oraz przelew bezpośredni. Każde zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty. Dlatego też nie udostępniamy możliwości zamówienia za pobraniem. W przypadku niezadowolenia z zakupu Klient ma możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, poinformuj nas o tym zanim odeślesz produkt. W ciągu kilku dni otrzymasz zwrot ceny produktu i kosztów przesyłki.

Ile trwa realizacja i wysyłka zamówienia?

Czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie do dnia wysyłki towaru i zależy od wybranego produktu. Konkretne terminy podane są przy każdym produkcie. Podana liczba dni odnosi się do dni roboczych. Na terenie Polski nasze paczki są doręczane firmą kurierską i dzieje się to zazwyczaj w ciągu 1-3 dni od daty wysyłki.

Czy można otrzymać fakturę proforma i fakturę VAT?

Tak, jeśli potrzebujesz faktury proforma do dokonania płatności przelewem, skontaktuj się z nami lub wpisz tę prośbę w uwagach do zamówienia - proformę wyślemy na podany adres e-mai. Jeśli natomiast potrzebujesz faktury VAT do zakupu, wystarczy, że podasz dane do faktury (koniecznie NIP) w formularzu zamówienia. Fakturę otrzymasz drogą elektroniczną. Jeśli zapomniałeś podać danych do faktury składając zamówienie, napisz do nas na sklep@ekoludzie.pl, a my doślemy Ci fakturę.

Czy wysyłacie za granicę?

Niestety w tej chwili nie wysyłamy naszych produktów za granicę.

Czy możliwy jest osobisty odbiór zamówienia?

Niestety nie prowadzimy sklepu stacjonarnego i nie udostępniamy możliwości odbioru osobistego, ale korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich, które dostarczają nasze produkty na terenie Polski w ciągu 1-3 dni roboczych.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście, zgodnie z prawem towar zamówiony w naszym sklepie można zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny i uzyskać zwrot ceny produktu oraz koszty przesyłki. Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacjach znajdują się w sekcji Zwroty i Reklamacje.

Co zrobić żeby reklamować wadliwy produkt?

W takim przypadku prosimy o kontakt na sklep@ekoludzie.pl a szczegółowe informacje o reklamacjach znajdują się w REGULAMINIE.

Czy prowadzicie sklep stacjonarny?

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bestsellery
Olej z orzechów makadamia 50 ml
Olej z orzechów makadamia 50 ml
11,99 zł
szt.
Czarne mydło - Savon noir 100 ml
Czarne mydło - Savon noir 100 ml
14,99 zł
szt.
Kwas hialuronowy potrójny - Exclusive
Kwas hialuronowy potrójny - Exclusive
27,99 zł
szt.
Kwas hialuronowy potrójny
Kwas hialuronowy potrójny
19,99 zł
szt.
Olej awokado 50 ml
Olej awokado 50 ml
11,99 zł
szt.
Łagodzący peeling do skóry głowy
Łagodzący peeling do skóry głowy
24,99 zł
szt.
Olej z nasion bawełny 50 ml
Olej z nasion bawełny 50 ml
12,99 zł
szt.
Olej rycynowy
Olej rycynowy
12,99 zł
szt.
Nawilżający szampon do włosów
Nawilżający szampon do włosów
22,99 zł
szt.
Henna naturalna - Złoty blond
Henna naturalna - Złoty blond
40,99 zł
szt.
Kokosowy olej do włosów
Kokosowy olej do włosów
15,99 zł
szt.
Żel rokitnikowy
Żel rokitnikowy
23,99 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl